Tweede dag

23 februari 2010

Na een onrustige nacht is Lenthe vandaag zeer vrolijk haar tweede dag begonnen. De nacht bracht veel krampjes en dat was heel vervelend. Maar na een goeie lading in de ochtend, met een beetje hulp van papa, is het buikje veel rustiger.

vandaag voor het eerst in bad geweest en dat we spannend voor Lenthe. Storm vindt alles heel leuk en is echt de grote broer. Veel kusjes geven en als Lenthe even moet huilen (wat ze erg weinig doet) dan staat hij al weer klaar om haar te troosten.

Hopen dat vanacht een beter nacht wordt om morgen heerlijk aan dag drie te beginnen.

Kus van ons Vieren...

Foto’s

2 Reacties

  1. omaopa:
    23 februari 2010
    wat is ze lief, prachtige foto's.
    Storm, we zijn zo trots op je...een echte echte lieve broer.
  2. mama:
    24 februari 2010
    Oooh wat een mooi gezinnetje!! Super! En Storm wat ben je een fantastische broer! Nou niet stiekum beginnen met schoppen onder de tafel he?? Lenthe, gewoon aan je tante Marieke vertellen he! Dan praat ik wel met je papa en mama! Ik weet er alles van!! haha..
    Super en ik verheug me op morgen!! kuskuskus!!